Top ماگ Secrets

Wiki Article

ماگ های فلزی نیز از قدیمی ترین ساخته های دست بشر می باشد ، چون انسان اولین واساسی ترین نیازش خوردن و اشامیدن می باشد و به هر جا که می رسید سعی می کرد وسایلی جهت برطرف کردن این نیازش بسازد.

برای گرم کردن انواع نوشیدنی ها و زمان هایی که درگیر کار هستید ، بهترین راه استفاده از ماگ های هیتر دار است، طراحی ارگونومیک این ماگ ها به گونه ای است که حرارت را پخش میکند و باعث میشود حرارت به تمام بخش‌های آن برسد ، این محصول به گونه ای طراحی شده است که لیوان بر روی یک هیتر قرار می گیرد و با متصل کردن سیم برق ، هیتر صفحه ی زیری لیوان شروع به گرم شدن می کند و مایع داخل آن گرم میشود ، هیتر بکار رفته در این ماگ ها مناسب برای گرم کردن ماگ های سرامیکی و پیرکس می باشد و با کابل برق شارژ می شود.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ماگ در حقیقت نوعی لیوان بزرگ و دسته دار برای سرو انواع نوشیدنی های گرم مثل قهوه، دمنوش، شیرکاکائو، نسکافه و ... می باشد. ماگ ها دارای ظرفیت بیشتری نسبت به لیوان های دیگر می باشند و به دلیل طراحی و رنگ و لعاب زیبایی که دارند، بسیار پرطرفدار می باشند.

امکان مراجعه حضوری و بازدید از محصولات، در دفتر فروشگاه برای کلیه عزیزان از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر امکان پذیر می باشد.

با توجه به موارد ذکر شده، باید گفت که تفاوت ماگ و فنجان در ظاهر و طرح‌های این ظروف نمایان می‌شود.

اتاق یک مجله آنلاین دکوراسیون منزل و طراحی داخلی می باشد. در این سایت میتوانید با انواع روشهای طراحی و چیدمان منزل ، دفتر کار و یا دکوراسیون مغازه و فروشگاه آشنا شده و از ماگ روشها و متدهای نوین طراحی داخلی و دکوراسیون الگو برداری کرده و از آنها در طراحی های خود استفاده نمایید.

فنجان سفید تخت ۱۶۰ میل: فنجان سفید تخت شبیه فنجان کاپوچینو است، اما اندازه آن کوچکتر و به شکل لاله و در لبه باریک تر است.

این طرح می‌تواند به دلخواه شما انتخاب شود و محدودیتی برای آن وجود ندارد.

برند استارباکس از جمله معروف‌ترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای فروش قهوه است. این برند،  لیوان مخصوص خود را دارد. لیوان آن دارای لوگوی خاصی است که به آن استارباکس می‌گویند.

کیفیت بالای ماگ‌های مسافرتی کافی کو موجب می‌شود تا بتوانید تا مدت‌ها از محصولات این برند بدون نیاز به خرید محصول مشابه استفاده و نیازتان را برطرف کنید.

وجود ماگ‌های فلزی در محیط کار، خانه یا سفر می‌تواند بسیار عملی و کاربردی باشد. آن‌ها معمولاً قابل شستشو و به راحتی تمیز می‌شوند و قابل استفاده برای مدت طولانی هستند.

ماگ ها هم به صورت درب دار و هم به صورت بی درب در بازار موجود است و از جنس های مختلفی ساخته می‌شود.

با ورود به این فروشگاه‌ها، به دنیای زیبایی و کیفیت در لحظات خود تجربه‌ای جدید بیافزایید.

Report this wiki page